Koło Naukowe SONDA w konkursie ReserachLab 2022
Studenci z Koła Naukowego SONDA razem z koleżankami i kolegami ze studiów pracują właśnie nad opracowaniem case study dotyczącego wprowadzenia na polski rynek nowej francuskiej marki piwa.
Zgłoszone do konkursu grupy studentów rozpoczynają szczegółowe projektowanie swoich badań. To dla nich świetna okazja, aby w praktyce poznać podstawy badań marketingowych!
Budowanie narzędzia badawczego wraz z jego dystrybucją i zbieraniem wyników badań, grupy będą realizować poprzez dostęp do platformy badawczej. W czasie rzeczywistym studenci będą mogli obserwować postęp realizacji badania wraz z unikatową możliwością natychmiastowej analizy otrzymanych danych. Ostatni krok to wizualizacja otrzymanych wyników i przygotowanie raportu wraz z przedstawieniem rekomendacji dotyczącej problemu badawczego. Następnie komisja - w skład której wchodzą międzynarodowi eksperci z zakresu badań rynkowych i marketingowych - oceni całokształt pracy uczestników jak i końcowy raport dotyczący badania.