Nowe wyzwania przed Tobą – rekrutacja na studia

Nowe wyzwania przed Tobą – rekrutacja na studia

Zapisz się na studia!

W ofercie:

Jest to nabór na studia rozpoczynające się od semestru zimowego, czyli już w październiku 2024 roku. Rejestracja odbywa się przez system irk.pw.edu.pl. Czas na zapisy i wnoszenie opłaty rekrutacyjnej upływa:

  • 11 września 2024 roku - dla studiów stacjonarnych I stopnia
  • 11 września 2024 roku - dla studiów II stopnia oraz studiów niestacjonarnych. 

Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce Rekrutacja.

Zapisy

Harmonogram rekrutacji na studia II stopnia (dzienne i zaoczne) i studia zaoczne I stopnia:

Data Szczegóły procesu rekrutacji
1 sierpnia początek zapisów, wnoszenia opłat rekrutacyjnych i przekazywania wymaganych dokumentów
11 września

koniec zapisów i wnoszenia opłat rekrutacyjnych na kierunki studiów prowadzone w PW Filii w Płocku.

Uwaga: ostateczne terminy i miejsca dostarczania dokumentów ustalają Wydziałowe Komisje Rekrutacyjne (harmonogram poniżej)

do 25 września ogłoszenie wyników kwalifikacji na kierunki studiów prowadzone w PW Filii
w Płocku

Wysokość opłat za studia zaoczne.

Harmonogram rekrutacja uzupełniająca na studia stacjonarne I stopnia (TURA III):

Data Szczegóły procesu rekrutacji na studiach stacjonarnych pierwszego stopnia
06 – 11 września rejestracja w IRK (zapisy internetowe)
wnoszenie opłaty rekrutacyjnej
dokonywanie korekt na koncie rejestracyjnym w systemie Internetowej Rekrutacji Kandydatów (IRK)
samodzielne wpisywanie w systemie IRK wyników maturalnych
samodzielne wpisywanie w systemie IRK wyników z dyplomów potwierdzających określone kwalifikacje zawodowe

elektroniczne przesyłanie w systemie IRK skanów:

  • zaświadczeń, dyplomów laureatów i finalistów olimpiad/konkursów/turniejów,
  • tzw. "starych matur" (matury uzyskane do 2005 roku) ,
  • dyplomów potwierdzających określone kwalifikacje zawodowe na poziomie technika (nie należy mylić dyplomu z certyfikatami/świadectwami z poszczególnych egzaminów),
  • dyplomów IB i EB,
  • innych świadectw wydanych poza polskim systemem edukacji (w przypadku braku dyplomu lub świadectwa konieczność dostarczenia zaświadczenia o zdaniu egzaminów wraz z ich wynikami)
13 września opublikowanie wyników kwalifikacji
17 września przekazanie oryginałów dokumentów przez zakwalifikowanych kandydatów według harmonogramu poniżej 

TERMINARZ SKŁADANIA DOKUMENTÓW NA STUDIA STACJONARNE I STOPNIA

Przyjmowanie dokumentów od zakwalifikowanych kandydatów w pokoju
 nr 18 (ul. Łukasiewicza 17; 09-400 Płock)
17 września (wtorek) 11:00 - 15:00

W razie pytań zapraszamy do kontaktu.

Przypominamy również o możliwości aplikowania na studia podyplomowe.

W naszej ofercie dostępne są:

Krok I
  1. Wejdź do systemu rekrutacyjnego
  2. Wybierz odpowiednią opcję rejestracji:

"Studia I i II stopnia oraz jednolite studia magisterskie"

  1. Wpisz swoje dane osobowe i zamieść zdjęcie w formacie *.jpg. 
    • Zdjęcie musi być kolorowe i spełniać wymagania dowodu osobistego.
  2. Wybierz kierunek studiów
    • Zalecamy zaznaczenie w okienku "Grupy studiów" - "studia w Płocku".
  1. Podaj adres e-mail i numer telefonu (zalecane dla ułatwienia kontaktu).
  2. Sprawdź starannie wszystkie dane, szczególnie numer PESEL.
  3. Wpisz swoje hasło i wyślij zgłoszenie.
Krok II
  1. Po rejestracji otrzymasz numer kandydata i indywidualny numer konta bankowego do wniesienia opłaty rekrutacyjnej. Zachowaj te numery oraz hasło.
  2. Wnieś opłatę rekrutacyjną na podane konto bankowe najpóźniej w ostatnim dniu składania dokumentów.

Logowanie do systemu:

  1. Możesz logować się na swoje konto używając numeru kandydata i hasła.
  2. Do ostatniego dnia zapisów możesz korygować informacje na swoim koncie.
Krok III

Po rejestracji i wniesieniu opłaty rekrutacyjnej, dostarcz wymagane dokumenty:

STUDIA I STOPNIA

  • Oryginał świadectwa dojrzałości (do wglądu) wraz z kserokopią,
  • Dokument tożsamości (do wglądu),
  • inne dokumenty uwzględnione w rekrutacji (dotyczy studiów stacjonarnych) - szczegóły

STUDIA II STOPNIA

  • Dokument tożsamości (do wglądu),
  • Aktualny życiorys (CV) uwzględniający wykształcenie, zatrudnienie i doświadczenie zawodowe.,
  • Dyplom ukończenia studiów licencjackich lub inżynierskich, a w przypadku braku dyplomu zaświadczenie o złożeniu egzaminu dyplomowego,
  • Skan suplementu (nie dotyczy absolwentów Filii PW)

Jeżeli opłata rekrutacyjna nie została zaksięgowana, dołącz potwierdzenie płatności do wymaganych dokumentów.

TERMINARZ SKŁADANIA DOKUMENTÓW NA STUDIA II STOPNIA

ORAZ STUDIA NIESTACJONARNE

EKONOMIA:

  • Adres: ul. Łukasiewicza 17, 09-400 Płock, pokój 103
  • Termin: od 1.08 do 18.09.2024 r.
  • Godziny pracy sekretariatu: dni powszednie, 8:00 - 15:00

Konsultacje:

  • Możliwe wstępne konsultacje przed wniesieniem opłaty, dotyczące szansy przyjęcia wtorki i czwartki w godz. 10:00-12:00
  • Konsultacje mailowe: Magdalena.Kapela@pw.edu.pl

POZOSTAŁE KIERUNKI: (budownictwo, inżyniera środowiska, mechanika i budowa maszyn, technologia chemiczna):

Od 1 sierpnia do 22 sierpnia dokumenty można składać w Dziekanacie Wydziału (ul. Łukasiewicza 17, p. 212-213, II piętro) w dni robocze w godzinach 09:00 - 14:00 (z wyłączeniem 15 i 16 sierpnia).

Od 23 sierpnia 2024 roku do 18 września 2024 roku według poniższego harmonogramu w pokoju nr 18 (parter budynku przy ul. Łukasiewicza 17 w Płocku):

  • 23 sierpnia 2024 r. (piątek) – 9.00 – 12.00
  • 26 sierpnia 2024 r. (poniedziałek) – 9.00 – 12.00
  • 28 sierpnia 2024 r. (środa) – 14.00 – 17.00
  • 30 sierpnia 2024 r. (piątek) – 9.00 – 12.00
  • 02 września 2024 r. (poniedziałek) – 9.00 – 12.00
  • 04 września 2024 r. (środa) – 14.00 – 17.00
  • 06 września 2024 r. (piątek) – 9.00 – 12.00
  • 09 września 2024 r. (poniedziałek) – 9.00 – 12.00
  • 11 września 2024 r. (środa) – 14.00 – 17.00
  • 13 września 2024 r. (piątek) – 9.00 – 12.00
  • 16 września 2024 r. (poniedziałek) – 9.00 – 12.00
  • 18 września 2024 r. (środa) – 14.00 – 17.00 (ostateczny termin dostarczania dokumentów)

Jeśli kandydat nie może dostarczyć dokumentów osobiście, dokumenty mogą zostać dostarczone w obowiązującym terminie przez upoważnioną przez kandydata osobę. W tym celu kandydat drukuje obustronnie i wypełnia formularz pełnomocnictwa, który wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami dostarcza osoba upoważniona przez kandydata. Pełnomocnictwo nie wymaga potwierdzenia notarialnego. Osoba upoważniona musi wylegitymować się swoim dokumentem tożsamości w momencie składania dokumentów. 

Niezłożenie dokumentów w określonym terminie skutkuje nieprzyjęciem na studia kandydata zarejestrowanego w systemie rekrutacyjnym.