Zasady przyjęć

Krok I
  1. Wejdź do systemu rekrutacyjnego
  2. Wybierz odpowiednią opcję rejestracji:

"Studia I i II stopnia oraz jednolite studia magisterskie" -> studia II stopnia (stacjonarne/niestacjonarne)

  1. Wpisz swoje dane osobowe i zamieść zdjęcie w formacie *.jpg. 
    • Zdjęcie musi być kolorowe i spełniać wymagania dowodu osobistego.
  2. Wybierz kierunek studiów.
  3. Podaj adres e-mail i numer telefonu (zalecane dla ułatwienia kontaktu).
  4. Sprawdź starannie wszystkie dane, szczególnie numer PESEL.
  5. Wpisz swoje hasło i wyślij zgłoszenie.
Krok II
  1. Po rejestracji otrzymasz numer kandydata i indywidualny numer konta bankowego do wniesienia opłaty rekrutacyjnej. Zachowaj te numery oraz hasło.
  2. Wnieś opłatę rekrutacyjną na podane konto bankowe najpóźniej w ostatnim dniu składania dokumentów.

Logowanie do systemu:

  1. Możesz logować się na swoje konto używając numeru kandydata i hasła.
  2. Do ostatniego dnia zapisów możesz korygować informacje na swoim koncie.
Krok III

Po rejestracji i wniesieniu opłaty rekrutacyjnej, dostarcz wymagane dokumenty:

    • Dokument tożsamości (do wglądu),
    • Aktualny życiorys (CV) uwzględniający wykształcenie, zatrudnienie i doświadczenie zawodowe.,
    • Dyplom ukończenia studiów licencjackich, a w przypadku braku dyplomu zaświadczenie o złożeniu egzaminu dyplomowego,
    • Skan suplementu (nie dotyczy absolwentów Filii PW)

Jeżeli opłata rekrutacyjna nie została zaksięgowana, dołącz potwierdzenie płatności do wymaganych dokumentów.

Dostarczenie dokumentów – gdzie i kiedy?

Dostarcz dokumenty do Sekretariatu Kolegium:

  • Adres: ul. Łukasiewicza 17, 09-400 Płock, pokój 103
  • Termin: do 18.09.2024 r.
  • Godziny pracy sekretariatu: dni powszednie, 8:00 - 15:00

Konsultacje:

  • Możliwe wstępne konsultacje przed wniesieniem opłaty, dotyczące szansy przyjęcia wtorki i czwartki w godz. 10:00-12:00
  • Konsultacje mailowe: Magdalena.Kapela@pw.edu.pl

Pamiętaj, aby dokładnie sprawdzić wszystkie informacje i przestrzegać terminów. Powodzenia!

Jeśli kandydat nie może dostarczyć dokumentów osobiście, dokumenty mogą zostać dostarczone w obowiązującym terminie przez upoważnioną przez kandydata osobę. W tym celu kandydat drukuje obustronnie i wypełnia formularz pełnomocnictwa, który wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami dostarcza osoba upoważniona przez kandydata. Pełnomocnictwo nie wymaga potwierdzenia notarialnego. Osoba upoważniona musi wylegitymować się swoim dokumentem tożsamości w momencie składania dokumentów. 

Niezłożenie dokumentów w określonym terminie skutkuje nieprzyjęciem na studia kandydata zarejestrowanego w systemie rekrutacyjnym.

DODATKOWE INFORMACJE

Po uzyskaniu skierowania na badania lekarskie należy wykonać badania lekarskie u uprawnionego lekarza medycyny pracy. Zaświadczenie wydane przez lekarza medycyny pracy należy złożyć w Dziekanacie do 1 października 2024 r.