Strona główna » Rekrutacja » Procedura przyjęć » Studia drugiego stopnia » Studia stacjonarne i niestacjonarne krok po kroku » KOLEGIUM NAUK EKONOMICZNYCH I SPOŁECZNYCH »
Zasady przyjęć
- Wejdź do systemu rekrutacyjnego
- Wybierz odpowiednią opcję rejestracji:
"Studia I i II stopnia oraz jednolite studia magisterskie" -> studia II stopnia (stacjonarne/niestacjonarne)
- Wpisz swoje dane osobowe i zamieść zdjęcie w formacie *.jpg.
- Zdjęcie musi być kolorowe i spełniać wymagania dowodu osobistego.
- Wybierz kierunek studiów.
- Podaj adres e-mail i numer telefonu (zalecane dla ułatwienia kontaktu).
- Sprawdź starannie wszystkie dane, szczególnie numer PESEL.
- Wpisz swoje hasło i wyślij zgłoszenie.
- Po rejestracji otrzymasz numer kandydata i indywidualny numer konta bankowego do wniesienia opłaty rekrutacyjnej. Zachowaj te numery oraz hasło.
- Wnieś opłatę rekrutacyjną na podane konto bankowe najpóźniej w ostatnim dniu składania dokumentów.
Logowanie do systemu:
- Możesz logować się na swoje konto używając numeru kandydata i hasła.
- Do ostatniego dnia zapisów możesz korygować informacje na swoim koncie.
Po rejestracji i wniesieniu opłaty rekrutacyjnej, dostarcz wymagane dokumenty:
-
- Dokument tożsamości (do wglądu),
- Aktualny życiorys (CV) uwzględniający wykształcenie, zatrudnienie i doświadczenie zawodowe.,
- Dyplom ukończenia studiów licencjackich, a w przypadku braku dyplomu zaświadczenie o złożeniu egzaminu dyplomowego,
- Skan suplementu (nie dotyczy absolwentów Filii PW)
Jeżeli opłata rekrutacyjna nie została zaksięgowana, dołącz potwierdzenie płatności do wymaganych dokumentów.
Dostarczenie dokumentów – gdzie i kiedy?
Dostarcz dokumenty do Sekretariatu Kolegium:
- Adres: ul. Łukasiewicza 17, 09-400 Płock, pokój 103
- Termin: do 18.09.2024 r.
- Godziny pracy sekretariatu: dni powszednie, 8:00 - 15:00
Konsultacje:
- Możliwe wstępne konsultacje przed wniesieniem opłaty, dotyczące szansy przyjęcia wtorki i czwartki w godz. 10:00-12:00
- Konsultacje mailowe: Magdalena.Kapela@pw.edu.pl
Pamiętaj, aby dokładnie sprawdzić wszystkie informacje i przestrzegać terminów. Powodzenia!
Jeśli kandydat nie może dostarczyć dokumentów osobiście, dokumenty mogą zostać dostarczone w obowiązującym terminie przez upoważnioną przez kandydata osobę. W tym celu kandydat drukuje obustronnie i wypełnia formularz pełnomocnictwa, który wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami dostarcza osoba upoważniona przez kandydata. Pełnomocnictwo nie wymaga potwierdzenia notarialnego. Osoba upoważniona musi wylegitymować się swoim dokumentem tożsamości w momencie składania dokumentów.
Niezłożenie dokumentów w określonym terminie skutkuje nieprzyjęciem na studia kandydata zarejestrowanego w systemie rekrutacyjnym.
DODATKOWE INFORMACJE
Po uzyskaniu skierowania na badania lekarskie należy wykonać badania lekarskie u uprawnionego lekarza medycyny pracy. Zaświadczenie wydane przez lekarza medycyny pracy należy złożyć w Dziekanacie do 1 października 2024 r.
- Harmonogram zjazdów (wkrótce)
- Wysokość opłat za studia