Strona główna » Studenci » Biuro Karier PW Filii w Płocku » Aktualności » WYDARZENIA » Archiwum wydarzeń »
Rozmowa kwalifikacyjna – szkolenie on-line dla wchodzących na rynek pracy 30.11.2020
Kiedy: 2 grudnia 2020 (środa), w godz. 16:30-18:00 (w tym przerwa 5 minut po 45 minucie), wydarzenie online.
ZAPISY tylko do 30.11.2020 do godz. 16:00!
Uwaga:
Wydarzenie odbędzie się online z wykorzystaniem MS Teams. Linki do spotkania zostaną wysłane do osób zapisanych w dniu wydarzenia.
To szkolenie jest dedykowane dla tych wszystkich, którzy zastanawiają się jak dobrze zaprezentować się przed pracodawcą i dostać dobrą pracę.
Czego dowiesz się podczas tego spotkania:
- Jak określić swoje cele w poszukiwaniu pracy?
- Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej?
- Na co zwrócić uwagę przy projektowaniu CV?
- Jak odpowiadać na trudne pytania?
- Czym jest etykieta rozmowy kwalifikacyjnej?
- Na co zwracają uwagę osoby podejmujące decyzyjne?
Jak będą wyglądały rozmowy kwalifikacyjne w ciągu następnych pięciu lat i jaki udział będzie brała w nich sztuczna inteligencja?
To wszystko i wiele innych rzeczy otrzymasz w formie silnie skondensowane dawki wiedzy. Dodatkowo każdy kto zjawi się na szkoleniu otrzyma specjalną sesje 1:1 podczas której odpowiem na nurtujące pytania i pomogę wytyczyć pierwsze cele.
Przyjdź i zobacz w jaki sposób 90 minut może pomóc Ci w kształtowaniu Twojej ścieżki zawodowej.
Pamiętaj: nic nie obiecuję, umawiam się na efekty.
Agenda szkolenia:
1. Kim jestem.
2. Do czego przyda się Wam to spotkanie?
3. Jak przejść chat bota rekrutacyjnego – odpowiedź na końcu.
4. Jak skorzystać z naszego spotkania w większym stopniu?
a. Notowanie pytań.
b. Gratisowa sesja indywidualna dla każdego uczestnika i jak się do niej przygotować?
5. KAHOOT – sprawdź ile wiesz o dzisiejszych procesach rekrutacyjnych (fakty i mity ze świata
rekrutacji, obecna sytuacja na rynku, portfolio, czy brak doświadczenia skreśla Cię z short
listy rekrutera).
6. Podstawy rozmowy:
a. Zaufanie.
b. Szczerość czy reklama?
c. Co zrobić żeby się nie dostać do pracy?
7. Jak wygląda Twoje CV?
a. Dbałość o jakość dokumentów.
b. Stylistyka.
8. TOP 5 błędów w CV.
9. Jak wygląda Twój Linkedin i sieć kontaktów?
a. Czy zapraszać osoby, których nie znam?
b. Jak podbić widoczność profilu?
c. Co o jest SEO profilu na LinkedIn?
10. Wysyłanie aplikacji.
a. Ile dziennie?
b. Jak rejestrować wysyłanie CV?
c. Czy wysyłać na stanowiska wyższe niż moje kompetencje?
11. Przed rozmową kwalifikacyjną:
a. To tylko rozmowa.
b. Podejście partnerskie.
c. Co jeżeli nie mam port folio?
12. Rozmowa kwalifikacyjna:
a. Etykieta biznesowa.
b. Jakie pytania zadawać?
c. Jak odpowiadać na pytania?
d. Trudne pytania.
e. Kolejne etapy.
13. Q&A
14. Chat boty – odpowiedź.
15. Podziękowanie.
Warsztat poprowadzi:
Piotr Jarocki
Jestem praktykiem komunikacji interpersonalnej w rozmowach kwalifikacyjnych dla branży IT. Współpracuje z osobami, które wchodzą na rynek lub są w trakcie przebranżowienia. Moje szkolenia opieram tylko na praktyce, którą od ponad 14 lat poszerzam przez indywidualną pracę z klientami, szkolenia, udział w procesach rekrutacyjnych i kontaktach z pracodawcami. Duża część tego co robię opiera się na rozmowach z osobami decyzyjnymi w procesie zatrudniania nowych pracowników. To od nich uczę się co jest najważniejsze u kandydata, jakie powinien mieć cechy i również o tym, że nie zawsze doświadczenie jest tym co decyduje o pozytywnej decyzji. Uczestniczyłem w niezliczonej liczbie rozmów kwalifikacyjnych jako kandydat na różne stanowiska często takie, które były poza zasięgiem moich kompetencji. Dzięki temu wiem na co w szczególności zwrócić uwagę, jak dbać o etykietę rozmów i rozszerzać swoją sieć kontaktów.
Moi klienci odnoszą realne sukcesy, dostają się na takie stanowiska jakie ich interesują. Wiedzą co robić, żeby awansować i rozwijać się w oparciu o jasno wytyczone cele.